Strategi & mål

Strategi

För att nå dom uppställda målen arbetar Purger Service aktivt med att utveckla verksamheten
enligt följande:

  • Fördjupa relationerna med kunder och vara en bra partner.
  • Erövra nya kunder till följd av rekommendationer.
  • Konkurrenskraftiga priser.
  • Fokusera på kundens behov och skapa varaktiga kundrelationer.
  • Lokalt anpassad till respektive marknad och kund.
  • Flexibel och snabb.
  • Kostnads effektiv.
  • Varje medarbetare skall vara ansvarig för och förstå vikten av, rätt kvalitet.

Mål

  • Erfarenhet – Det ger oss en vidare referensram.
  • Engagemang – Grunden till allt, vårt viktigaste konkurrensmedel.
  • Nyfikenhet – Viljan att titta bakom nästa hörn.
  • Stärka vår position som städfirma.
  • Purger Service`s fyra målområden ligger fast.
    • Nöjda kunder
    • Lönsamhet
    • Personal som trivs
    • Förnyelse
  • Purger Service skall bibehålla och vidareutveckla förtroendefulla och långvariga relationer med kunderna. Kunderna skall känna tillfredsställelse och trygghet i samarbetet med oss.

Kontakt

mail

Purger Service AB
Wrangelsgatan 2b
416 62 Göteborg
Tel: 031-457 007

Vardagar kontorstid 8.00-16.30
Tillbaka till Startsidan
E-post: info@purger.nu